sunnuntai 25. heinäkuuta 2010

Toivotaan, Toivotaan

Hehheh. Kävinpä tännään Tuusulassa moikkaamassa pinserikavereita ja välttelemässä agilityä. Mun piti vähä näyttää kamuille, että kovat jätkät ei tottele. Vaikka kyllä mää vähä jouvuin totteleenki välillä. Kävin moikkaileen tyyppejä siellä kentän laioilla, mutta kukaan ei oikein innostunu. Niinpä mää menin kyhjöttään yhen puskan alle, ku oli niin kuumaki. Mut ei ne antanu mun sielläkää olla rauhassa.

Emännän mielestä mun tempaukset ei vissiinkää ollu kovin hauskoja. Emmää tosin ymmärrä, että miksei, ku me kuitenki saatiin hienot todistusplakaatit ja palakinnot ja kaikki. Vissiin sitä jäi kaiveleen se isolla kirjotettu HYL siinä plakkaatissa. Hui hai semmosille. Tärkeintä oli se, että mulla oli hauskaa ja näytin komeelta mm. A:n päällä tytsyjä tsiikaillessa.

Paluumatkalla poikettiin mun kasvattajan luona. Mä oon kyllä aika loukkaantunu siittä, että mua ei päästetty moikkaamaan Disaa eikä mun tyttöjäkää. Emäntä siellä vaan kävi ihan pikasesti. Että mulle esiteltiin vaan pennuilta haisevia kenkiä ja kuvia niistä söpöläisistä. Mutta kyllä niistä nättejä tyttöjä tulleeki.

Agilitystä ei taaskaan oo kuvia, ku isäntä oli jossain yömennoilla, eikä lähteny mukkaan. Se mun keskittymiskykyä kyllä vähä häirittiki, ku isäntää oottelin kotia koko yön ja emäntäki nukku niin levottomasti. Että nyt sitte vaan emännän kans nokkaunille ja illemmalla aikasi nukkuun!

Riemu

Jep, jep. Mikäs sen mukavampaa, ku häpästä ittensä julkisesti? No se tietenki, että häpäsee ittensä julkisesti kahesti. Josko sitä nyt tajuais pitää sen agilitypaussin. Nähtäväksi jää kuinka pitkällinen se on... Mutta pennut oli penteleen söpöjä.

Emäntä

Mitäs tuo sisko touhuaa? Taiampa hyökätä niskaan!

Hmm, onkohan siellä ulkona sopiva ilma mun herkälle pikku hipiälleni?


En vielä heränny ihan kokonaa...

Puren sulta korvan irti!


Kato nyt kuinka taitava oon? Samaan aikaan lipsin huuliani ja rapsutan niskaa.

Yritä tässä ny sitte keskittyä!


Pieni tutkimusmatkailija.

Siskot kattoo takana mallia, miten hienosti lila tyttö poseeraa.


Mulle kans sitä juustoo!

Pieni, mutta pussaava pinseri.


Vihreä tytteli.

Tää on mun turvapaikka, älä tuu tänne!

Koko katras.

5 kommenttia:

  1. Voi pyhä jyssäys ku on ihania pentuja! <3 Ja tuo poijjaanmötkäle näyttää meleko kookkaalta, komiahan siitä tullee ihan varmasti. :-) Onnitteluja vaan isäukolle pennuista sekä myöski rohkeuesta osallistua kaikemaailman hyppijäiskisoihin, se se vasta on jotaki!

    VastaaPoista
  2. Kyllä sulla varmaan paremmin meni, ku mulla menis rotumestaruuksissa! On nimittäin ainaki pari bortsua Suomessa, jotka vois meitsin voittaa. Ja tuli mullaki pari virhearviointia viikonlopun kisoissa. Yhenki radan emäntä meni lopettaan kesken, ku en tanssinu just sen pillin mukaan keinulla. Otti vielä sen saman keinun uusiksi ja kehtas kävellä sitte pois radalta, just ku olin päässy parhaaseen kaahausvireeseen. Sitte yhellä toisella radalla kans emäntä kieku, että putkeen ja meikäpoika suorittaa ihan kiltisti yhtä putkea, joka siinä hädässä sattu näköpiiriin, parikin kertaa varmuueksi. Mistä mää oisin osannu arvata, että emäntä tarkotti sitä ittensä vieressä olevaa putkea? Siellä yleisökin innostu mun suoritukselle naureskelemaan, ihailivat ehkä mun oma-aloitteisuutta. Välillä oon sun kans samaa mieltä, että nuo emännät on turhan niuhoja sen suhteen, että mitä ja miten siellä agilityradalla suoritetaan. Vaan muahan se ei haittaa, kuhan mennään paljon, nopeasti ja usein!

    Aika lailla ovat isänsä näkösiä nuo tytöt ja kyllähän tuo poikaki aika jäsevältä näyttää. Ei ehkä oo tullu isäänsä ulkomuodossa, sen verran luiseva kaveri sää oot.

    Roni

    VastaaPoista
  3. Sari: Kiitosta vaan oikein palijo! Kyllähän tuota saa tyytyväinen olla tuommosesta katraasta. Ja niistä hyppijäisistä. Pittäähän sitä vähä olla jännitystä elämässä, ainaki emännän.

    Roni: Hyvähyvähyvähyvä! Niin sitä pittää! Eikö vaan pysy palijo mukavampana tämäki laji, ku pittää oman päänsä. Kyllä nuo emännät kans on semmosia, että ne hötäkässään näyttelee ihan mihin sattuu ja huutelee, mutta ajatusten lukija siinä melekeen pittäis olla, jos niitten pillin mukkaan täysin ossais tanssia. Ja sehän se mun käsityksen mukkaan se tarkotus onki, että saa vähä ylleisöö elämään mukana sitä touhua. Helepommin se omilla tempauksilla onnistuu ku millään täyellisillä suorituksilla. Ja joo, hyvin on poika syöny, että sinänsä ei ihan niinku mää.

    VastaaPoista
  4. Suuret rakastajat saavat tyttöjä, eikös se näin mene ;-D

    VastaaPoista
  5. No niinhän se taitaa mennä. :)

    VastaaPoista