sunnuntai 9. toukokuuta 2010

Maailmassa Monta On Ihmeellistä Asiaa

Yhä vaan hullummaksi mennee. Nyt ne on roudannu täältä kämpästä pois melkeen kaiken muun paitti mun kopan, nojatuolin ja sohvan. Niin ja niitten sängyn. Sitte ne käytti mua perjantaina jossain ihme talossa, jossa oli ihan tyhjää. Muutamia tutulta haisevia laatikoita siellä oli, mutta ihan liikaa aakeetalaakeeta ja liukasta lattiaa. Meinas vetää paniikin. Mitähän tästä vielä tullee? Nyt ne taitaa kantaa jo viimesiä tavaroita täältä ulos!

Mutta on tässä viikonlopussa jotaki mukavaaki ollu. Pääsin kylläileen narttujen valtakunnassa. Uusin tyttökaverini Ceriinan Kastanja eli Kassu asuu aika mukavan olosessa paikassa muutaman muun nartun kanssa, mutta eihän noi tietenkää päästäny mua sen kanssa vappaasti paikkoja kattelee. Sitä harmitusta tietenki vähensi se, että pääsin taas sukua jatkamaan. Tai ainaki kovasti toivotaan, että tärppäs. Kassu on tosi mukava tyttönen, tai siis nainen, sehä on mua muutaman vuojen vanahempi ja viksumpi. Ja ennen kaikkia Kassu on niin nätti ja just sopivan sähäkkä. Olis siellä voinu pitempäänki kylläillä!

Riemu

2 kommenttia:

  1. Odotahan vaan Riemu, niin tulet huomaamaan, että kaikki meneekin vallan mainiosti! Pääset sopivan juoksumatkan päähän mummulasta asumaan ja lähemmäksi ihanaisia isoveljiäsi Ricoa ja Ronia. Koita siis kestää pieni muuttostressi. ( ;

    VastaaPoista
  2. Jaapa jaa, uskoskohan tota. Vaikka on siellä jo huomattavasti vähemmän huolestuttavaa, ku siellä on kaikki meiän tavarat. Mun tuoli ja kaikki. Laatikoissa ja pitkin lattiaa tosin. Nii ja aamulenkillä me nähtii "isoisäntä"! Aika jännää. Ehkä tää voi olla hyvä juttu, mutta kyllä mä ensin laitan noi koville.

    VastaaPoista