lauantai 20. maaliskuuta 2010

Paljon Onnea Vaan!

Paaaljon ooonnneeeaaa miiinäää, paaaljoon onnneeeeaaa vaaaaaan! Jeps, nyt mää oon ihan virallisesti aikamies jo. Tänään pyörähti nimittäin 2 vuotta mittariin!

Ja mitäkö sitä Pieni Pinseripoika tekee synttäripäivänään? No menee kuokkimaan russelitapaamiseen tietty. Ricon kasvattajan ja yhen toisen russelikasvattajan kavereilla oli kokoontumisajot tossa Meirän hallilla niin määhän tietty menin mukaan ihan vaan Ricon kiusaks. Sehän siellä tietty veti ihan kinginä, ku tais olla porukan vanhin. Semmosen kuulin, että se ainaki on oman kennelinsä ihka eka pentueen ihka ekana tullu pentu. Että spesiaalitapaus siis.

Siellä oli agilityilyä ja näyttelyjuttujaki ja Riksahan tietty veti agilityä silleen näytösluontoseen tyyliin. Kyllä se aika äijä tuntuu olevanki. Sen verran ahkeraan siinä jotain pikkupimuja pyöri ympärillä. Ehkä mun pitäis ottaa mallia sen iskutaktiikasta johon kuuluu hivuttautuminen istuallaan kohti kohdetta ja välillä heiluttaminen molemmilla etutassuilla.

Kyllä musta jotenki tuntu, että olin erilainen ku ne muut, mutta sainpahan sinne ainaki vähä vauhtia ja Riemua mukaan. Pienen alkujänskätyksen jälkeen ne russelit alko kiinnostuun mustaki, että kyllä siittä sitte ihan mukava päivä kehkeyty. Pääsin kans vähä agilityä testaan, mutta kävin aika lämpimänä siinä, ku olin seuraillu Ricon reenailua niin meinas karata pinserihepulin puolelle. Mopo ny karkas joka tapauksessa.

Siellä oli semmosia ihan ihme pikkupalleroitaki. Ne haisi ihan kummalliselle ja käyttäyty aika arvaamattomasti. Rico niitä katteli niin isällisesti ja emäntä niille sössötti siihen malliin, että jotaki erityistä niissä täytyy olla. Emäntä varsinki oli ihan huolestuttavan kiinnostunu niistä...

Mutta nyt mää haluan iltaruuan ja sitte mun pitää painua kauneusunille, jotta mää oon huomenna häikäsevimmilläni näyttelyssä. Ehkä mua sitten siellä lahjotaanki tästä vanhenemistapahtumasta, ku eipä oo tänään paljo lauluja ja lahjoja kuulunu. Mutta terkut ja onnittelut kaikille siskoille ja veljille kans!

Riemu

2 kommenttia: