sunnuntai 17. lokakuuta 2010

Hei Neidit

Hehheh. Meitsi on täällä vähä naureskellu Ricon ja Ronin kustannuksella. Siis voitteko uskoo, että ne oli lauantaina koiratanssissa? Meleko neitejä. Määhän tietty voisin tavallaan olla mustasukkanenki, ku emäntä meni Ripsan kans eikä mun. Selityksenä sillä oli se, että siellä piti olla vappaana eikä emäntä uskaltanu mua siinä paikassa päästää. Pah. Ämmien hommia sanon minä. En ois halunnukkaa.

Mukana mää olin silti. Seurailin autosta sitä naurettavvaa touhua. Siellä ne pyöri ympyrää pitkin pihhaa tai käveli eestaas. Jottain piruetteja kai koittivat heittää. Tosi huvittavia ne lähinnä oli. Emäntä selitti jottain, että nyt vasta opeteltiin semmosia temppuja, joita sitte voi siinä varsinaisessa koreografiassa käyttää. Mutta siis pyörimiseltä se musta lähinnä näytti. Kyllä meitsi ois vetäny samantien tuliset tangot tai jotain, jos mulle ois annettu mahollisuus. Mutta siis tosiaan, ei mua kiinnosta tollaset muijien hömpötykset.

Nyt toi emäntä täällä suunnittelee, että mikä kappale niille sopis Ricon kanssa ja teppaa tossa jotain miten se ite aikoo pyllerehtää. Mää ehotan kyllä Neiti Groovea tai Valssia tanssitaidottomille.

Riemu

PS. Nyt loppu ruuan maistuminen. Ei vaan huvita ennää. Kymmenen päivää jäi siis tältä osin historiankirjoihin.

2 kommenttia:

  1. Pah, kateellisen panettelua sanon minä! Meitsi ja Rico on kato niin tosiäijiä, että me pystytään hyväksymään toi oma feminiininen puolikin. Sitä paitsi ei se paljo vielä tanssilta tuntunu, kun munkin emäntä meni jo sekasin semmosessa liikkeessä, missä mun piti pyörähtää ympäri sen kans samaan aikaan. Siitä oli emännällä sulavuus kaukana ja mietin hieman huolestuneena, että tuleekohan tästä mitään. Se jää varmaan Riksun ja mun kontolle pitkälti koko koreografian suunnittelu, kun ei noi emännät oo mitään Marco Bjurstömejä!

    Roni-äijä

    VastaaPoista
  2. Koittakaapa nyt vaa pittää ittenne miehinä.

    VastaaPoista