perjantai 19. marraskuuta 2010

Mä Näin Unta

Pikapostia täytyy vaan laittaa siittä, että kävin eilen kattomassa Ricon marsulaisia. Olivatpahan sulosia otuksia, vaikka hyvinki pitkälti vielä vaan nukkuivat. Mutta kyllä niissä jo luonnettaki alakaa olla. Mun mustille housuille yrittivät isotella. Ja unniinhan ne penteleet tietenki tunki. :)

Joo. Riemun silmätarkastuksen tulos tuli viimenki KoiraNettiin. Niinhän siinä kävi, että tällä kertaa se PPM tuli sinne ihan näkyville asti niinku ootinki. Ja se näyttää kyllä inhottavalta, ku oman koiran kohalla lukee, että silmät: Ks. koiran tiedot... Siittä tulee heti semmonen, että no tuolla on nyt jotaki. Ja eipä siinä. Onhan sillä, mutta onneksi ei kaihia kuitenkaa. Täältä löytyy artikkeli, jota lueskelin jo sillon ekan silimätarkastuksen jäläkeen ja pitää aina tietyin väliajjoin lukkee uusiks. Siinä on ehkä laajiten mitä oon löytäny, selitetty mitä tuo diagnoosi käytännössä tarkottaa.

Sillon ku tuo PPM Riemulla ekan kerran todettiin niin kahalasin läpi melekosen määrän pinsereitä KoiraNetistä ja löysin vissiin kaks aiempaa tapausta. Että ei taia kovin ylleinen olla pinsereillä tämä ongelma. Ja siis en oo kyllä tätä Riemulla mitenkään ongelmaksi kokenu. Vaikka se sillä meleko näkyvä ja iso onki se "riekale" niin en oo kyllä huomannu, että sen näkökyvyssä ois mitään ihmeellistä. Nyt tää silimätulehuskin on just toisessa silimässä.

Emäntä

2 kommenttia:

  1. Jännä toi ööga. Kaikkee sitä onkin! Meilläkin molemmilla isoilla jottain, ei sentäs kaihia vielä. Ruusasta nyt ei tiedä mut välil tuntuu, ettei se näe mua. Eikä kuule. Kaiken muun näkee ja kuulee.

    VastaaPoista
  2. Juuh. Semmone se. Emäntä ja isäntä sen huomas jo ku olin pentu ja kysyvät elläinlääkäriltä, että mikä sihkare se on. Mutta eipä tuo oo mua haitannu ja niin ne on kaikki lääkärikki sanonu. Enemmän mulla emännän mukkaan kans on tuossa kuulopuolessa häikkää. :)

    VastaaPoista