maanantai 30. elokuuta 2010

Tulipunaruusu(kkee)t

Eilen oli taas näytelmäpäivä. Tervakoskelle suunnattiin heti aamusta. Siellä oli meitä pinsereitä ihan mukavasti taas. Jotaki ruusukehörsälettä ja pokkaalia sieltä mulle tarjoiltiin. Kivahan se näinki päin taas vaihteeksi.

Oli kyllä aika tylsä reissu. Mun ei taaskaan annettu leikkiä muitten kans. Siellä ois ollu varsinki yks säpäkän olonen punanen nuori nainen. Ja sitte vielä jouvuttiin ootteleen sitä isoo kehää tuntikaupalla. Siellä isossa kehässä mua rupeski sitte hirvittään melekosesti. Siellä rupes kuulumaan semmosta kovaäänistä mölinää semmosista mustista tolopista. Se muistutti mua inhottavasti siittä muutaman viikon takasesta Forssan keikasta, ku ne töräytti käyntiin sen maalimanlopunvehkeen just ku mää olin rauhallisesti kävelemässä ohi. Tää muisto pisti kyllä jalat tutiseen. Nyt tää oli kyllä meleko erillainen tää ääni ja se alako aina uuestaan. Emäntä meinas jo hermostua, mutta sano se senki, että ekana meiät ois iliman mun säikkyilyäki kätelty ulos sieltä. Mitä se ikinä tarkottaakaa. No onneks me selevittiin hengissä kuitenki.

Ricolla onki ollu onnenpäivät viikonloppuna. Se sai kauniin naisvieraan kotionsa lauantaina ja sunnuntaina. Lauantaina määki olin paikalla, mutta emäntä laitto mut autoon jo ennenku ne vieraat tuli. Sieltä mää sitte seurailin, ku Rico viiletti sen nartun kans ympäri talua ja pihhaa ja jännitin, että ossaako se mittään. Harmikseni se kuitenki onnistu tän Viivin kosiskelussa. Mää oisin mieluusti toiminu varamiehenä. Olihan se vähä pieni ja valakonen se narttu, mutta kyllä mää oisin mieluusti paikannu Ricoo.

Nyt sitte vaan ootellaan, että tuottiko treffailu tulosta. Sunnuntaina en ollukkaa mukana, mutta kuulin, että siellä oli ollu toinenki sähäkkä narttu. Rico yritti sitäki kosiskella tapansa mukkaan, mutta se vaan juoksi täysiä ympyrää Ricon ympärillä ja taklaili ja leikki hippaa sen kans.

Nuo emäntä ja isäntä lähtee huomenna kuulemma johonki reissuun. Mää pääsen sulostuttaan Ricon ja "mummulan" elämää ja vissiinki kylläileen Ronillaki. Että huihai, menkööt vaan. Kuhan tuovat sitte hyvät tuliaiset.

Riemu

2 kommenttia: